MENU

Firminis stilius

Firminis stilius – tai įmonės veidas, kuris parodo, kokia įmonė yra ir kokia ji nori būti. Jis atskleidžia įmonės vertybes, norimą išsakyti žinutę, savo siekus bei tikslus. Firminį stilių sudaro tokios vaizdinės priemonės:

  • logotipas – tai bendras firminio stiliaus ir prekės žinomumo simbolis, kuris yra įmonės veidas;
  • atributika – vizitinės kortelės, firminiai blankai, vokai, rašikliai ir kt.;
  • produktai bei jų pakuotės;
  • aprangos dizainas – darbuotojų apranga, kuri matoma klientams, visuomenei;
  • įvairios rinkodaros (marketingo) priemonės – internetinė svetainė, lankstinukai, skrajutės ir kt.;
  • iškabos – interjeras ir eksterjeras;
  • reklaminiai pranešimai;
  • kitos nevaizdinės priemonė – kvapai, garsai, pojūčiai ir pan.

Visa tai sudaro įmonės firminį stilių, kuris užtikrina bei sustipriną įmonės žinomumą. Tačiau svarbiausia – logotipas, kuris yra visas įmonės veidas, viso verslo simbolis. Tai nėra tiesiog gražus paveiksliukas. Jame turi būti užkoduota informacija apie įmonę, kuri turi būti suprantama, patraukli ir prieinama vartotojui. Turint logotipą galima žengti toliau, galvoti ir planuoti kitus firminio stiliaus elementus, kurie padės įmonei augti ir tobulėti. Tad Pixelline.lt komanda pasiruošusi Jums padėti!