MENU

Tinkamas spalvų pasirinkimas – puiki verslo pradžia

SPALVOS. Jų yra įvairiausių, tačiau kaip išsirinkti tinkamą spalvą verslui, kuri neatsiejama prekinio ženklo pardavimo dalis. Internetinis puslapis, vizitinė kortelė ar marketingo žinutė – visa tai reikėtų puikiai apgalvoti pasirenkant spalvą. Tinkamas spalvų parinkimas padės pasiekti geresnių verslo rezultatų. Žmonių reakcijos į spalvas yra skirtingos. Jos turi įtaką mūsų kūnui bei protui. Tad kaip priimti tinkamą sprendimą spalvos pasirinkimui? Yra atlikta daug įvairių tyrimų norint išsiaiškinti spalvų poveikį žmogui. Nepriklausomai nuo žmonių amžiaus, lyties ar charakterio yra išskiriamos 6 patraukliausios spalvos: mėlyna, raudona, žalia, violetinė, oranžinė, geltona. Pixelline.lt komanda remdamasi įvairiais šaltiniais bei savo darbo patirtimi pateikia keletą spalvų aprašymų, kurie galbūt padės priimti tinkamą sprendimą išsirenkant spalvą ar jų derinį. Mėlyna spalva. Ši spalva yra viena iš mėgstamiausių ir dažnai pastebimų. Ji sudaro didelę dalį mus supančio pasaulio: jūros, vandenynai, dangus ir pan. Ši spalva asocijuojasi su ramybe, poilsiu. Dažnai mėlyna spalva siejama su išmintimi, patikimumu, lojalumu. Ši spalva suteikia formalumą, pasitikėjimą verslu, tačiau jos negali būti per daug. Raudona spalva. Tai energinga spalva, norinti atkreipti dėmesį į save. Ji simbolizuoja gyvenimą, siejama su aistra, greičiu. Šios spalvos nereikėtų naudoti labai daug, nes ji gali būti erzinanti. Tačiau pasirinkus tam tikrus raudonus elementus, tai gali duoti naudos. Žalia spalva. […]
Read More ›

Firminis stilius

Firminis stilius – tai įmonės veidas, kuris parodo, kokia įmonė yra ir kokia ji nori būti. Jis atskleidžia įmonės vertybes, norimą išsakyti žinutę, savo siekus bei tikslus. Firminį stilių sudaro tokios vaizdinės priemonės: logotipas – tai bendras firminio stiliaus ir prekės žinomumo simbolis, kuris yra įmonės veidas; atributika – vizitinės kortelės, firminiai blankai, vokai, rašikliai ir kt.; produktai bei jų pakuotės; aprangos dizainas – darbuotojų apranga, kuri matoma klientams, visuomenei; įvairios rinkodaros (marketingo) priemonės – internetinė svetainė, lankstinukai, skrajutės ir kt.; iškabos – interjeras ir eksterjeras; reklaminiai pranešimai; kitos nevaizdinės priemonė – kvapai, garsai, pojūčiai ir pan. Visa tai sudaro įmonės firminį stilių, kuris užtikrina bei sustipriną įmonės žinomumą. Tačiau svarbiausia – logotipas, kuris yra visas įmonės veidas, viso verslo simbolis. Tai nėra tiesiog gražus paveiksliukas. Jame turi būti užkoduota informacija apie įmonę, kuri turi būti suprantama, patraukli ir prieinama vartotojui. Turint logotipą galima žengti toliau, galvoti ir planuoti kitus firminio stiliaus elementus, kurie padės įmonei augti ir tobulėti. Tad Pixelline.lt komanda pasiruošusi Jums padėti!
Read More ›

Logotipas – Logotipų kūrimas

Logotipas – tai nedidelis paveikslėlis, kuris grafiškai perteikia įmonės simbolį, atskleidžia įmonės veidą. Tai bene svarbiausias įmonės firminis elementas. Logotipas turi būti unikalus, atspindintis Jūsų įmonės vertybes, stiprybes bei stilių. Kuriant logotipą rekomenduojame atkreipti dėmesį į keletą kriterijų: Logotipo paprastumas – tai lengvai atpažįstamas, greičiau įsimenamas, pasižymintis unikalumu, tačiau neperkrautas informacija. Paprastas ir nesudėtingas logotipas yra efektyvesnis informacijos perteikimo prasme, nei sudėtingas logotipas, turintis daug detalių ar simbolių. Lengvai įsimenantis. Paprastas, originalus ir aiškių formų logotipas padės atpažinti bei prisiminti Jūsų įmonę. Logotipas turi atspindėti įmonės veiklą, vertybes ir pasirinktą poziciją. Jo forma, spalva ir koncepcija turi priminti kompanijos siūlomas prekes ar paslaugas. Svarbiausia logotipo funkcija – perduoti pasirinktą žinutę norimai auditorijai per kuo trumpesnį laiką. Veiksmingas logotipas turi būti nesenstantis, kaip klasikinis meno kūrinys. Prieš pradedant kurti logotipą, įsivaizduokite ir pagalvokite, kaip Jūsų įmonė atrodys po 5 – 10 ar net daugiau metų, ar nepasikeis teikiamų ar gaminamų prekių/paslaugų asortimentas. Geras logotipas orientuotas į ateities tikslus. Logotipo universalumas – tai tinkamas jo panaudojimas įvairioje aplinkoje. Norint, kad logotipas būtų funkcionalus, jis turėtų būti sukurtas vektoriniu formatu. Tai užtikrina galimybę keisti jo dydį, neprarandant kokybės. Universalaus logotipo sukūrimui užtektų juodos bei baltos spalvų. Tada visą dėmesį galima suteikti į idėja, […]
Read More ›

Vizitinės kortelės

Vizitinė kortelė – tai maža, bet labai funkcionali įvaizdžio detalė. Jos atsirado  XVII a. Prancūzijoje, vėliau paplito po visą pasaulį, o XIX a. tapo privalomu Europos bei Amerikos džentelmenų elementu. Šiandien vizitinė kortelė yra įmonės ar asmens įvaizdžio dalis, kuri siejama su statuso simboliu. Jas turi visi: tiek verslininkai, tiek didelių ar mažų įmonių darbuotojai. Išvaizdi, tvarkinga, nesulankstyta vizitinė kortelė – tai Jūsų pirmasis įspūdis. Vizitinėse kortelėse pateikiama labai trumpa informacija: kortelės turėtojo vardas ir pavardė, įmonės pavadinimas ir logotipas, adresas, telefono nr., el. paštas ir kt. Vizitinėmis kortelėmis dažniausiai pasikeičiama dalykinių pokalbių metu, todėl tekstai turi būti aiškūs, ryškūs ir gerai įskaitomi. Jūsų įvaizdžiui įtakos gali turėti ir vizitinės kortelės spalva. Kiaušinio lukšto ar kaulo spalvos kortelės – tai gero skonio ženklas. Išskirtinio, įmantraus dizaino kortelės Lietuvoje nėra labai populiarios, tad lietuviai dažniau renkasi klasikinio dizaino popierines ar plastikines korteles. Vizitinės kortelės standartinis dydis Lietuvoje yra 90 x 50 mm, o Vakarų Europoje ji mažesnė – 85 x 55 mm arba 80 x 50 mm. Taip pat ji gali būti vienpusė arba dvipusė. Išvaizdi, informatyvi ir skoninga kortelė – tai maža detalė, kuri gali būti Jūsų pirmasis žingsnis į sėkmę, tad Pixelline.lt komanda pasiruošusi Jums padėti žengti sėkmės kelio […]
Read More ›

Pixelline.lt grafinis dizainas

Labas. Čia nauja grafinio dizaino kūrybinė komanda. Logotipas, vizitinė kortelė, atvirukas, lankstinukas, plakatas, o gal ir visas web dizainas – jei Jums to reikia, mes su malonumu Jums padėsime. Pixelline.lt – tai Pradedanti, Inovatyvi, eXperimentuojanti, Etuziastinga, Labai Lanksti, Išmintinga, Nenustygstanti, Energinga bei kūrybinga, šiuolaikiška ir spalvinga komanda. Jums padėsime, patarsime ir net išspręsime įvairius grafinio dizaino klausimus. Vizija ir mintys Jūsų, darbas ir kūrybiškumas mūsų.
Read More ›

Grafinis dizainas

Grafinis dizainas – tai vizualinė (vaizdinė) komunikacija, kuri pateikiama įvairiomis meninėmis ir techninėmis priemonėmis. Grafinio dizaino pagalba pasirinkta žinutė perduodama vaizdiniu būdu. Bet koks pasirinktas grafinis dizainas gali būti paprastas ar labai sudėtingas, tačiau svarbiausia, kad pasirinkta žinutė būtų perduota. Pavyzdžiui, įmonės logotipas, jo pateikimas, naudojami elementai – visa tai turi atspindėti įmonės charakterį, teikiamas paslaugas. Grafinis dizainas gali būti gražus ir įdomus ar banalus ir nuobodus. Jį galima pateikti ranka pieštomis iliustracijomis, nuotraukomis ar kompiuteriniais efektais. Formos, spalvos, tekstas – tai visas junginys, kuris padeda įmonėms būti išskirtinėms tarp savo konkurentų. Svarbu, kad pasirinkta perduodama žinutė būtų tiksli ir efektyvi.
Read More ›